به نام آفریننده زیبا آفرین

تروریسم حقیقی، تروریسم متحد آمریکا باید از تاریخ بلند ننگ آورش، خجالت بکشد که به همه تروریسم می گوید! نوام چامسکی ( نابغه بزرگ زبان انگلیسی که نظریه یوجی را داد و البته فیلسوف بزرگ که در ام ای تی ماساچوست آمریکا درس می دهد)

نوام چاسمکی اگر نبود، زبان انگلیسی هم نبود، می توانید تحقیق کنید، اما بدانید که او کلا گرامر زبان انگلیسی رو تغییر داد! به ۵۴ زبان دنیا مسلط است و درضمن فعال سیاسی هست! قبل از او زبان یک سیستم گرامر نداشت!

تروریسم کیست؟ ما که به ۱۴ هزار زن تجاوز که نکردیم!

آمریکا برود در لاکش غم شود که هرجا پاشو گذاشت دنیا را به گند کشید! دروغ ۹/۱۱ ( ۱۱ سپتامبر) بوش! به قول نلسون ماندلا:

آفریقا با بزرگترین تروریسم، آمریکا جنگید

یا به قول نوام چامسکی:

وقتی به ما یک چیز می گویند تروریسم می شوند، وقتی ما میلیون بار بیشتر کودک می کشیم تروریسم نیستیم!

اما می خواهید بدویند نوام چامسکی چقدر شخصیت بزرگی است؟

آورام نوام چامسکی پدر زبان شناسی مدرن، یهودی که آروزی نابودی اسرائیل را دارد، در سن ۱۶ سالگی، به دانشگاه پنسلیوانیا برای تحصیل رشته های زبان شناسی، فلسفه، ریاضی رفت، استاد تمام داشنگاه تکنولوژی ماساچوست (بهترین و بزرگترین داشنگاه کامپویتر و فناوری در دنیا) و استاد تمام دانشگاه آریزونا است. پرفسور چامسکی، عضو حزب سوسیالیسم های آزادی خواه است. نظریه های بزرگ تی جی جی که دکترایی افتخاری را به او ارمغان آورد، نظریه جی جی ( قبل از نوام چامسکی سیستم واحد و فرمول بندی گرامری نبود!) یکبار حتی گفته بود که یکی از دشمنانش ریچارد نیکسون رییس جمهور بی عرضه آمریکا است! بیشتر از ۱۰۰ کتاب نوشته و ۵۴ زبان را مسلط است و ۹۰ سال دارد. از بزرگترین کتاب هایش مثل مثلتی که دنیا را کنترل می کند است که درباره رابطه آمریکا و اسراییل و فلسطین است. و همینطور سرباز ها و فرمانروایان: تروریسم جهانی و دنیای واقعی است، و همین طور چه کسی دنیا را کنترل می کند؟ البته از کتاب های تخصصی زبان شناسیش اسم نیاورده ایم.

الان ۲ ساعت پیش نیویورک تایمز نوشته که واشینگتن کمی باید بترسد که دارد سپاه را تروریست می داند! شاید جان اعضایش در خطر باشد! یعنی در این حد! اما موضوع این است که چه کسی تروریست است؟!

آمریکا و حمایت از تروریسم، مافیای مواد مخدر و فاشیسم!

مورد اول کشور همسایه عزیز اففانستان است ، طبق اسناد این کار را با کمک عربستان سعودی و پاکستان کرده است. حمایت از تروریسم و از تولید ۳ هزار و ۴۰۰ تن مواد مخدر، گروه های عیاش و نابودی جوانان افغانی. اگه از آلبانی بگذریم و بگیم مثلا اشتباه شده، می رسیم به جنگ کثیف، حمایت از مواد مخدر در آرژانتین! اینم می بخشیم می ریسم به حمایت از فاشیسم در برزیل! دیگه نمیشه از این گذشت به دلیل بچه کشی! حمیات از فاشیسم ها و نئو-فاشیسم و تغییر نظام برزیل و از دزدان و حامیان اسبق موسولونی، از کار های آمریکا است! بعدش می رسیم به جنگ اقتصادی با شیلی! ایجاد جنگ های نرم علیه شیلی برای حمایت از گروه های فاشیسم در شیلی! حمایت از گروه مواد مخدران لوس پپس کولومبیا! کشتن بیش از ۲۰ هزار مردم کوبا به صورت مستقیم! حمایت از ال سالوادور برای کشتن بیش از ۷۰ هزار آدم! ۷۰ هزار آدم و بیش از ۱۰۰ هزار گم شده! حالا کسی به ما بگوید تروریست کیست؟ کشور های آفریقایی را از لیست حذف می کنیم شاید کمی بیشتر از ۳۰ هزار بچه کشی از ننگش کم تر شود! کشتن بیش از ۵ هزار اندونزی ای را هم می گذاریم کنار! کشور خودمان را می گذاریم کنار! این را هم می گذارم کنار که طبق اسناد، سند هست نه از ایران از سی آی ای و ام آی سیکس که از فتنه ۸۸ حمایت شده! اما کشتن ۴۰۰۰ عراقی و کشتن بیش از هزاران بچه بخاطر جنگ اقتصادی و حمایت از داعش! کشتن بیش از ۱۰۰ هزار مکزیکی را می گذاریم کنار! ما تا به حال میانمار و لبیا و فلسطین را کنار گذاشتیم! اما نمی توانیم فلسطین را از قلبمان کنار بگذاریم! بگذارید نیکاراگوا و پاناما را هم کنار بگذاریم! کشتن ۶۶۸ فیلیپینی هم کنار! کشتن بیش از هزاران کودک در سوریه بخاطر حمایت از داعش! آیا تروریسم خاله من است؟! تروریسم آمریکا است!

در عرض اولین هفته ورود به ژاپن به ۱۴ هزار زن تجاوز کردند! از کشتار در خانه در السالوادور حمایت کردند! جنگ کندی در خلیج خوک ها هم کنار!

حقیقت این است که ۹/۱۱ یک بهانه بود به هرکشوری تجاوز کرد و بعد اسمش را گذاشت ضد تروریسم!

به این چی میگن؟ به این میگن زنوفوبیا!

به قول نوام چامسکی خیلی هست که به این لیست اضافه کرد اما خسته شدم!

هر کدام از کشور های لیست بالا خودشان یک داستانند! می دانید فقط ۵۸ آمریکایی به دست تروریست ها مرده است! اما فقط طبق آمار ۱۰ کشور ۸۷ میلیون نفر به دست آمریکا مرده است! وقتی یک مسلمان جفنگ از پیش تربیت شده یکی رو میکشه ۱ میلیارد مسلمان همش باید جواب بدن ولی قاتل حرفه ای که میشی میشی قهرمان ملی آمریکا، وقتی سیاه پوست یکی رو میکشه می شه گانگستر ولی وقتی یک سفید پوست یک مسجد رو آورد پایین فقط کمی مشکل روانی و مشکالات احساساتی داره!