بسم تعالی

۲۲ شهریور ۱۳۹۷

محمد امین حجازی

طی سال های اخیر، کارتن و فیلم هایی بسیاری تولید شده است که مخاطبان بسیاری نیز دارند. لکن عنوان امروز کد A113 است که تقریبا در همه ی کارتن های دیزنی و فیلم ها نوشته شده است، پس با دیدگاه یک مسلمان باشید تا از خود کد تا کانال یوتیوب برویم و از قتل های متوالی A113 سخن بگوییم!

کد A113

توصیه می کنم تمام کارتن های خارجی خود را ببینید تا یک چیز را درک کنید و آن شماره پلاک یا بارکد های یکسان است! کد A113 که به واقعا باعث شک و تردد است که چرا یک کد باید این همه تکرار شود؟

در جواب شرکت دیزنی گفته است که کلاس A113 یک کلاسی است در موسسه هنری ماساچوست که بسیاری از کارمندان دیزنی در آن مکان تححصیل کرده اند. لکن وقتی دقت می کنیم در فیلم های ماموریت غیرممکن و امثالهم و حتی کارتن سیمپسون ها این کد استفاده شده است. به عبارت دیگر باید بگویم که در این فیلم ها و کارتن ها هیچ اثری از آن سازندگان دیزنی موجود نیست، و به عبارت دیگر این سخن دیزنی کاملا دروغ به نظر می رسد.

پس مطالعه ای داشته باشیم در تاریخ این کد.

ACXIII

این کد را که عملا کارتن شجاع استفاده کرده بود کدی است که اگر آن را از بان لاتین تبدیل کنیم به انگلیسی همان A113 است. این کد اولین بار روی ماشینی سوخته دیده شده بود. گفته می شود داخل ماشین یک پدر و یک دختر بوده است، که قبل از مرگ پدر عکاس برای مشخص کردن داستان برای پلیس هوش به خرج می دهد و از صحنه عکس می گیرد که عکس بدین شکل بوده است:

این گروه که می بینید روی ماشین سوخته که قابل شناسایی است این کد لاتین را می نویسند.

سال ها بعد این گروه یک جوان چینی را چرخ کرده می کند و داخل تانکر هتلی قرار می دهد لکن اینبار علاوه بر این کد نوشته ی قاتلان دروغ را نیز نوشته بودند.

این تاریخچه ی کد بارها تکرار شد لکن پلیس آمریکا هربار آنرا بیش از حد گنگ اعلام کرد و پرونده ها را بست.

سال ها بعد هنگام وجود یوتیوب کانالی با نام قاتلان دروغ ساخته شد.

این کانال هنگام نوشتن نامش در ادامه می نویسد : A113

جالب است بدانیم که این کانال از مسیحیت دفاع می کند درحالی که یکسری علامت شیطان پرستی را دارا است!

کد A113 مخففی است چنینی:

A=AntiChrist = ضد مسیحیت

1=قاتلان دروغ گو ( چرا که کانال دیگر ChristianAuthorities کانال همسان این کانال با یک علامت و نوشته فقط با تفاوت رنگ ها خود را ۱ و قاتلان دروغ گو را ۱ دیگر و جمعشان را ۲ می نامد!)

1=LieKillers=قاتلان دروغگو

۳= سه سال


حقیقت واقعی باید از سوی دیزنی اعلام شود!!!