بسم الله الرحمن الرحیم

محمد امین حجازی 

عیدتون پیشاپیش مبارک

نماد شناسی قسمت دوم

این جا فقط نماد نیست داستان، شاید کمی بیشتر!

۱۷۷۶

MDCCLXXVI که در این مرحله نمی خواهم باهاش بازی کنیم، خیلی ساده می شه ۱۰۰۰+۵۰۰+۱۰۰+۱۰۰+۵۰+۱۰+۱۰+۵+۱ یا همان ۱۷۷۶. یک سال که با چهارشنبه شروع شد و بین دو تاریخ شمسی و جولی ۱۳ روز تفاوت بود، چهارم جولای آن ماه بود که آمریکا آمد. یا اگر جدا کنیم، ۶ تا ۱، ۲ تا ۵، ۱۲ تا صفر، یا ۳ قسمت اگر کنیم، ۱۰۰۰ + ۵۰۰+ ۱۰۰ و ۱۰۰+۵۰+۱۰ و ۱۰+۵+۱، نتیجه  ۱۶۰۰ و ۱۶۰ و ۱۶ لذا ۳ صفر! ۳ تا ۶! ۳ تا ۱!۰۰۰، ۶۶۶، ۳۳۳. از طرفی اگر صفر هارا حذف کنیم، ۱+۵+۱، به چه حقی این کارو کردم؟!! از آن صفر ها می گم چه کار کنیم!

حالا کمی جدی، کمی ساده تر می گویم بدون حذف صفر، اگر ۳ تا ۶ که می شود ۱۸ را با ۳ تا صفر و سه تا ۱ جمع کنین می شود ۲۱، آن جا هم که صفر هارا حذف کردم، می شود ۳ تا ۷، همین ۲۱! 

طبق علم ژیمتریا  جواب این است:

۳ تا ۱، ۳ تا ۶، ۳ تا صفر، جمعا ۳، ۱۸، ۰ به همراه ۲۱ و ۳ تا ۷. طبق این علم ۱ یعنی شروع، ۶ یعنی انسان، ۷ یعنی خدا، حالا فهمیدید این کدام علم است؟! ۸ یعنی شروع جدید، ۰ و ۱۰ یعنی شهادت و شواهد و شاهد، ۲۱ یعنی گناه کبیره انسان، دنیای سیاه! 

حالا ترجمه: 

روزگاری در سال ۱۷۷۶، اولین سالی که انسان به جای و حتی بالاتر از خدا گذاشته شد با انجام گناهان کبیره! آمریکا به وجود آمد!!!

چطوری این ترجمه رو کردم؟!

ساده هست، ۳ ۶ و ۰ و ۷ و بعدا ۱۸ و ۲۱، و ۳. طبق این علم ۳ معنایی ندارد، پس می ماند ۱ و ۶ و ۷ و ۸ و ۰ و ۲۱. از اول می خوانم امروز (۱۷۷۶) اولین بار (۱) انسان (۶) شروع جدید خواهد داشت(۸). امروز (۱۷۷۶) اولین بار(۱) انسان (۶) خدا را (۷) به سه گناه کبیره (۲۱) طبق سه شهادت(۰) شروع جدیدی خواهد داد(۸)

این نماد زیر هرم دلار است، یعنی آغاز آمریکا! 

 اما متن پایینی، پایین هرم یعنی آعاز نظامی نوین در عصر امروز!