بسم الله الرحمن الرحیم

نماد شناسی - از نماد سمپاد تا نماد صلح، از عصر باستان تا ۱۹۶۶

قسمت اول

نماد شماره اول

چشم جهان بین

شیطان پرستانه، ماسونی، ایلیومیناتی، یک دلاری آمریکا

All Seeing Eye Wall Vinyl Decal Illuminati Sigh Pyramid Sticker ...

چشم جهان بین، چشم مراقب، چشم امنیت یا چشم جهان بین خدا ریشه در فرهنگ مصر باستان دارد. در ظاهر و در زبان آمریکا یعنی چشم خدا که همه جارا می بیند، اما در حقیقت طبق افسانه های باستانی، چشم لوسیفر یا همان شیطان است که در پیشانی اش بوده، که فرشته ها آنرا از جا درآورده و به زمین انداخته اند. اما عضو نماد های آکولت است، به عبارت دیگر در فرهنگ های مختلف معنای متفاوتی دارد. در مصر باستان یعنی امنیت، در ایلیومیناتی بعنی چشمی که در همه جا قدرت دارد، در عرصه مالی، اقتصادی و سیاسی. در نفرین ها و جادوگری نیز استفاده می شود. البته در بسیاری از جا ها مورد اسفتاده گرفته است، در مجالس شوروی، در ارز اکراین، در دانشگاه شیلی، میسیسیپی و حتی لباس های نظامی کشور های همچون کالوارجیا.  در حقیقت نماد این است که در تمام دنیا می توانند ما را ببینند. دلیل ترکیب آن با مسیحیت در فرماسونری خوابیده است. ماسونیت می گوید مهم نیست خدا باشد نباشد چیزی هست که شما را می بیند پس هرآنچه ما می گوییم انجام بدهید. از طرفی نماد چشم گشادن به حقیقت و روشنفکری است، اما آیا فقط شیطان می تواند ببیند؟!

نماد دوم

نماد هرج و مرج

نماد شیطان پرستانه، نماد بی قانونی، نماد لوسیفریسم، نماد آنارشیسم

پ.ن: هیچ نظری در این مورد که به سمپاد چه ربطی دارد نداریم!

ابتدا نماد سپماد را ببینیم.

در ابتدا نماد جمهوری اسلامی در میان آن به این شبیه است که خواستار هرج و مرج طلبی در ایران است!

به هر حال این نماد نماد هرج و مرج طلبی است، از ۸ پیکان و ۴ نیزه تشکیل شده است

نماد سوم

پنتاگرام وارونه

Inverted Pentagram Pendant

شیطان پرستی، ماسونیت، ایلیومیناتی، جادوگری، نفرین، ستاره

نماد معروف شیطان پرستی. چرا که در جادوگری از آن استفاده می شود. نماد یک ستاره است. در حالت کلی نماد شیطان است. در حقیقت در معبد سلیمان این نماد به کار رفته است و به همین دلیل می باشد که یکی از دلایل استفاده از آن این می باشد که چون در آن زمان از آن برای جادوگری استفاده می کرده اند. استفاده از این نماد توسط آنتونی لاآوی در دهه ۶۰ قرن ۲۰ میلادی محبوب تر شد که حتی امروزه لباس های بسیاری با آن طراحی می شوند.

نماد چهارم

پنتاگرام

جادوگری، جن گیری، شیطان پرستی، ماسونیت

نمادی که در جادوگری استفاده می شود. از پنج عنصر باد، درخت زندگی، آتش، خاک و آب که بر دور روح می چرخند تشکیل می شوند. 

نماد پنجم

نماد صلح

شیطان پرستی، هم جنس بازی، مواد مخدر، آنارشیسم، هر و مرج طلب، بی قانونی، قتل، نژاد پرستی

بگذارید این مطلبو بگذاریم برای بعد که صلح در غرب چه معنایی دارد.

هر کجا این نماد باشد یعنی این که نباید به آن منطقه وارد شویم. در حقیقت علامت صلح، متعلق به افرادی هستند که معتاد، شنونده آهنگ های روان گردان،  الکلی، نژادپرست، آنارشیسم، هم جنس باز و شیطان پرست هستند. دلیلش بماند برای یک پست دیگر، اما معنای واقعی آن واقعا این است. با کمی گردش عمیق در دنیای رسانه می فهمید این پوستر را همیشه در خانه هایی می زنند که از پلیس و قانون نفرت و معتاد هستند، به دیوار می چسبانند.

نتیجه گیری

در قسمت اول سعی بر برسی ۵ نماد در شیطان پرستی را داشتیم و در پست های بعدی نماد های معروف دیگری را خواهیم گذاشت. این نماد ها نماد های معروفی هستند اما در مورد های بعد کمی عمیق تر نگاه خواهیم کرد.

بیشتر نماد ها از عصر باستان آمده است چرا که مصری ها پاگیسم بوده اند.