بسمه تعالی

۱۳ شهرویر ۱۳۹۷

نباید با نام مداحی جناحی کنار کرد!


بسیاری وقتی این تیتر را می بینند احتمالا یک چیز دیگر تصور می کنند اما منظورم این است که جناحی نباید کرد، منظور من خود جناحی است، جناحی!
بریم سر اصل مطلب همه چیز روشن میشه!
آیت الله مکارم شیرازی در دیداری از رییسان و مداحان فرمود که عاشورا یکی از مراسم مهم و گنج شیعه است و واقعا همین طور است لکن این را چند بار گفت که این گنج شیعه است. نه گنج اصولگرا و نه اصلاح طلب!
لکن در ادامه سخنانی را بر زبان آورد که دیگر همه چیز شفاف شد که منظورش چه کسانی بودند! 
ایشان فرمود که دشمن امروز دارد با ما می جنگد از نوع فرهنگی و گمراه کردن ما یکی از وظایف دشمن است. تا اینجا می خواهیم تحلیلی داشته باشیم. 
کاملا سخن به جایی است! ببینید اگر شما می گویید لیبرال ها نخواهند آمد که آیت الله مکارم شیرازی که می گویند بیایید و اگر اصولگرا ها همیشه می آیند چه بهتر است! لکن داستان آمدن نیست این، داستان مداحی است! اگر مثلا البته حالا به ایشان احترام قایٔلم ولی بگوید که طرفدار فلان کس نیاید مسجد من، برادر من این که نوعی کفر است! اولا این مسجد شما نیست و دوما اینکه شما باید از جایی شروع کنید این مردم را به راه راست هدایت کنید یا نه؟! شما باید با دعوت ایشان به مسجد ایشان را با فرهنگ عاشورایی آشنا کنید تا پس فردا وقتی دادیم خدمت مردم انقلابی به بار بیاید.
از طرفی یکبار گفتم نه اصلاح طلب و نه اصولگرا هیج کدام انقلابی نیست! 
این جمله بالایی شما را کمی شاید به حاشیه بکشاند اما نه! 
تمامی شبکه های دشمن در این تلاشند که به ما بگویند که بله مذهبی ها از اصولگرا ها هستند! این را هم نمی گویم مذهبی ها از اصلاح طلبان هستند! ببینید آنها واقعا خیلی سخت کار می کنند!
اولا شما این را حل کنید مگر همین اصلاحات اسمش خط امام نبود؟! و همین احمدی نژاد مگر همانی نیست که به دستورات رهبری عمل نکرد! خب حالا ببینید چطوری شما را گیج می کنند؟! 
در حقیقت آنها اول شما اصلاح طلب می کنند بعدا می گویند اصولگرا ها مذهبی هستند پس شما هم از مذهب دوری می گیرید بعدا شما را از اصلاحات هم می زنند و شما الان از اپوزیسیون هستید! 
درست است، اگر این طوری باشد می بینیم که حزب اصلاحات که بیشتر آخوند داشته است!
ببینید وقتی عنوان ما و ماموریت ما مصلحت نظام است پس از هر حزبی باشیم باید بیاییم. 
بعدشم مداحان باید از ی جایی امر به معروف و نهی از منکر را شروع کنند، نمی شود که بگید نیا مسجد، بگذارید بیاید بعد عاشورایی شود!