بسمه تعالی

۱۶ شهریور ۱۳۹۷


مسیح علی نژاد

(معصومه علی نژاد)

  1.  معصومه علی نژاد معروف به مسیح علی نژاد، زاده ۲۰ شهریور بابل ۴۱ساله. روزنامه نگار و فمنیست و مجری در صدای آمریکا است.
  2. او با روزنامه همبستگی کارش را شروع و بعدا برای ایلنا، شرق، هم میهن، اعتماد ملی و روزنامه های مختلف کار کرد. او خبرنگار پارلمانی مجلس اسلامی جمهوری اسلامی ایران بوده است. 
  3.  در سال ۱۳۸۰ خبرگذاری های آمریکایی بحث فتنه جنسی مسیح علی نژاد را به حاشیه رساندند. در حقیقت در سال ۱۳۸۰ علی نژاد طی مقاله ای نوشته بود که ۱ میلیون تومن عیدی به محافظه کاران داده شده است درحالی که همزمان با این مقاله اثبات شده بود که علینژاد با نمایندگان مجلس ارتباطات جنسی داشته است. در ادامه این ادعا علینژاد اثبات نشد اما نماینده اصلاح طلب اعتراف کرد که با او ارتباط داشته است و لذا او از مجلس اخراج شد. 
  4. در دوران کارش با روزنامه اعتماد ملی مقاله با نام آواز دلفین ها نوشت که روزنامه تایم آمریکا باردیگر آنرا به گونه ای دیگر جلوه داد. او در مقاله خود نوشته بود که ملت ایران شبیه به دلفین هایی گرسنه هستند که از دست احمدی نژاد غذا می خواهد بگیرد! این مقاله در سراسر ایران توهین تلقی شد و حتی این را مهدی کروبی رییس و دبیرکل روزنامه نیز قبول و لذا عذرخواهی کرد درحالی که روزنامه تایم از علی نژاد دفاع کرد. 
  5. در سال ۱۳۸۸ وقتی خواست با باراک اوباما سخن بگوید لخت شد و مجبور به برگشت به انگلیس شد. در همین زمان صدای آمریکا و روزنامه های نیویورکی با او قرارداد میلیون دلاری بستند تا اینکه او در صدای آمریکای فارسی بر علیه ایران فعالیت داشته باشد. او در همین زمان از همان جا فرزندش را تنها و از شوهرش طلاق گرفت و با مردی دیگر ارتباط جنسی که بعدا با او ازدواج کرد برقرار کرد.
  6. در سال های بعدی وقتی پسرش کنارش بود جلوی فرزندش با سه مرد در لندن ارتباط جنسی برقرار کرد و فرزندش را نیز به ان کار دعوت کرد. 
  7. من بعد یامین پور مجری صدا و سیما طی نوشته ای گفت که علی نژاد یک فاحشه است که جلوی فرزندش این کار را کرده در همین زمان انگلستان نیز از این کار علی نژاد انتقاد کرد. سرانجام علی نژاد از یامین پور شکایت کرد و پی اعلاماتی گیتی پورفاضل وکیل علی نژاد گفته بود که هیچکس این دادگاه را دنبال نمی کند درحالی که جریمه های میلیونی گرفته بودند! جالب است بدانیم که جمهوری اسلامی هنوز دادگاه یک فرد غیرایرانی که حکمش اعدام است را قبول کرده بود! این است آزادی!