درحالی، به تازگی فروشندگان گوشت وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی را گرفته اند، بسیاری در این بابت که از زمان ریاست سید ابراهیم رییسی، این اتفاقات افتاده تا جایی که حتی بزرگان را نیز بازداشت می کنند، اما این درحالی است که بسیاری تلاش می کنند این موضوع را طوری دیگر نشان بدهند.

رسانه های ماهواره ای و خارجی به گونه ای حرف می زنند که برای انسان جالب است، درحالی که رسانه های داخلی هم سکوت پیشه کرده اند، هرچند به ۱۴۰۰ و انتخابات آینده ۲ سال مانده ایم و بایستی از الان شروع به تبلیغات کنیم. از طرفی سایت ها و شبکه های فارسی زبان ماهواره ای نیز عجیب سخنانی می گویند، سایت ایرانیان انگلستان چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ نوشته بود که ریاست ابراهیمی بر قوه قضایی موجب می شود که به جای مجازات ((پاداش)) بدهند.

شبکه ایران اینترنشنال هم ادعای تهمت زدن ابراهیمی و طرفدارانش را به همه را دارد، لکن مسئله این است که هربار رییسی فردی را بازداشت می کند، حتی دست راست لاریجانی آملی را، بسیاری بیشتر سکوت می کنند و بسیاری بیشتر دعوا، که سوال این است <<آیا بازداشت اخلالگران اقتصادی ربطی به شبکه های خارجی دارد؟>>

چه چیزی باعث می شود که با هرگرفتاری کوچک اخلالگران، شبکه های خارجی فارسی زبان، واکنش بدهند!

با گذشت زمان و معلوم شدن رابطه بعضی ها با شبکه های خارجی، معلوم می شود که این برنامه نوعی برنامه خارجی است! هربار می بینیم که بیشتر تهمت می زنند به رییسی! اما واقعا چه این را سبب شده؟!

در هر بازداشت، بعضی ها ادعای تهمت زنی دارند ولی با ارائه مدارک، رسانه ها از این سو به سوی دیگر میل پیدا می کنند، جالب تر اینکه در همین موقع، مسائلی دیگر تاپیک روز می شود! این از طرف دیگر کمی شک آور است ک چگونه این اتفاق به این سرعت می افتد و بعضی از سلبریتی ها پشتش می ایستند!

حال، وقتی کمپین حقوق بشر در ایران هم نگرانی خود را نشان می دهد، باز این مسئله پیش می آید که چه چیزی موجب این شده است؟

به هرحال، باید این سکوت را شکست و به بعضی از سوال ها جواب داد!