بسمه تعالی

۱۳ شهریور ۱۳۹۷ 

روزنامه و جنجال هایش!


تاکید شدیدی دارم بر اینکه قدرت رسانه بیشتر از حد است، لکن در میان رسانه ها مطبوعات قوی ترین آنها هستند! مخصوصا از زمانی که برنامه نویسی این قدرت را به ما داد تا بتوانیم با خواندن پی دی اف های روزنامه ها آسانتر و رایگان تر از آنها استفاده کنیم و از زمانی که پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی باز با قدرت برنامه نویسی آمده اند می توانیم این اخبار را راحتر برای همیدگر شرح دهیم.
منظورم از مطبوعات کاغذ ها نیست بلکه شبکه ها، کاغذها و سایت ها و اینترنت ها است.
به هر حال روزنامه ها خیلی جنجالی می نویسند. مطبوعات گاهی چیزهایی را توضیح می دهند که واقعا انسان را تحت کنترل خود قرار می گیرد. 
در حقیقت منظورم این است که گاهی وقتی به شخصه روزنامه ها را می خوانم بسیار سریع واکنش می دهم. گاهی خیلی عصبانی، گاهی خیلی خوشحال، گاهی مغرور و مفتخر و گاهی متاسف. منظورم این است که صدا و سیما کمتر زمانی توانسته که مرا ناچار به واکنش کند لکن نوشته های روزنامه ها خیلی سریع این کار رامی کند. تیتر ها جنجالی هستند.
خبر هیچ خبرنگاری را سانسور نمی کنند بلکه خبرنگاران صدا و سیما خودشان سانسور می کنند. این درحالی است که روزنامه ها سبک خودشان را دارند. در میان روزنامه ها روزنامه جمهوری اسلامی را دوست دارم چرا که مهربان است و به کسی جز دشمن حمله نمی کند!
به هر حال در میان روزنامه ها از کیهان و شرق نیز نفرت دارم. لکن تمامیشان تیترهایشان به نوعی جالب هستند. برای آنهایی که روزنامه نمی خوانند بگویم که بروند بخوانند. این روزنامه های باعث می شود که بهتر بفمید البته بلاگ ما را نیز از یاد نبرید.
روزنامه ها خیلی صریح می نویسند، ساسنوری ندارند، البته بعضی روزنامه ها نیز اصلا سبکشان این است که تحلیل کنند و بعضی ها هم مثل جمهوری اسلامی فقط مثبت ها را تعریف می کند و یا به شما پند می دهد.
امروز هم یک جعبه گذاشتم تا بتوانید سرتیتر هر روزنامه در هر روز را ببینید. روزنامه ها واقعا سرگرم کننده اند.