بسم الله الرحمن الرحیم

 

خیانت کاران غرب زده

 

         I.            اگر کسی بر علیه حجاب باشد، علیه اسلام است، کسی که رفته آن طرف دنیا دارد بر علیه ما کار می کند، پس کجاست وقتی ما داریم تلاش و کوشش می کنیم؟

       II.            صبر کنیم و فکر کنیم، اون خانومی که گفت حجاب دیواری است که مرا محدود کرده است، از چه محدود شده است؟ عیاشی؟ از فاسد بودن؟

     III.            حقیقت این ها نیست، حقیقت این است که حجاب محافظی است که شما را از حیوانیت محدود می کند، و جایی که من زندگی می کنم نمی خواهم با حیوانات هم صحبت شوم.

    IV.            ببخشید که دارم غیررسمی حرف می زنم اما این لحظات را بیاید کمی با هم ببینیم چند چندیم. شاید از خودتان بپرسید پس چرا اروپا پیشرفت کرده است؟

      V.            بگذارید این لحظه را صادق باشم، اول اینکه دانمارک، کره جنوبی، سوئد و امثال این ها پیشرفته نیستند؟ کره جنوبی در آمار خودکشی در سال 2016 و 2017 رتبه ی 9ام، دانمارک 14 و سوئد 17 را دارد، ایران 57. این را نیز بگویم، اگر قتل های درخواستی، را نایدیده نگیریم دانمارک رتبه ی اول در آمار خودکشی است. اروپایان برای رقابت با کشور های دیگر، در دولت شهر فلورانس، شروع کردند به زیبا کردن شهر، مجسمه ها دیده می شد اما داخل خانه ها هرچند زیبا اما بی فرش، بدون دستشویی و بدون هیچ گونه فرش و کاملا سنگی بود. و نکته ی جالب خوابگاه بود. بیشتر اروپاییان و آمریکاییان بی سوادان بی مصرفی هستند، اما بعضی ها هستند که خلاقند و کاری می کنند که مردمشان را سربلند کنند. به عبارت دیگر این آمریکا نیست که شرکت (Apple) و یا مایکروسافت (Microsoft) و یا IBM و Google را ساخته، این مردم بودند، حالا دولتمردان آمریکا نیز بلدند چطور مردم را مثل درخواست خودشان بسازند.

 

خواهش می کنم مرا یاری بفرمائید.به نام رب عالمیان و فرشتگان و جنیان

 

 

Voice of AmericaBBCABCVOACenteralNewsNetworkCNNSaltanatTalab

MANOTO-1NukingProjectsJapanUSAIsAGlobalThreat Afghanistan

Iran-IragWar?PublicKillingProjectsUncleSam

 

 

طلاق و پیشرفت یک کشور

برنامه ای از شبکه ی

Iran|ایران

 

در برنامه ای که در شبکه ی ماهواره ای ایران ساخته شده بود، کارشناس برنامه اعلام نماید که نرخ طلاق بیشتر باعث پیشرفت یک کشور می شود.

 

         I.            در ادامه ی بحثی از شبکه ایران، اعلام می شود که نرخ طلاق و نرخ توسعه یافتگی رابطه ی مستقیم دارند. این رابطه که رابطه ای مستقیم تلقی می شود، برای توسعه یافتگی باید هیچ گونه ارتباط و وابستگی به خانواده وجود نداشته باشد. سرانجام برنامه اعلام می شود توسط کارشناس که باید رابطه ها ضعیف بشود. و می گوید " ببینیم پس نرخ طلاق چیز خیلی منفی ای نیست"

       II.            نه نظر می رسد این برنامه سعی داشته درباره ی مسائل اجتماعی سخن بگوید و هدفش این است که هیچ کس نسبت به همسر خود نباید مسئول باشد و دلیل اصلی را می شود این دانست که طبق اصول های آنارشیست غربی ازدواج فقط نوعی ساختار برای ادامه ی نسل می باشد.

 

یک تکه گوشت !

خبرگذاری BBC

Donald Trump

 

     III.            شبکه ی صدا سیما ی انگلستان تحت نام مخفف بی بی سی، از قول جیمز کوی، رئیس اف.بی.آی سابق، گفته شده که دونالد ترامپ با زنان مثل یک تکه گوشت رفتار می کند. همسر دونالد ترامپ بازیگر فیلم های مستهجن بوده است.

    IV.            مدیرمالی کمیته ی جمهوری خواهان نیز به دلیل تجاوز جنسی استعفا داد، همین طور هیئت ژیمناستیک آمریکا به همین دلیل درحالی که همه ی اینها متاهل بودند.

      V.            خبرگذاری شبکه ی ایران، نیز اعلام کرده بود خبرنگار روزنامه ی فاینانشیال تایمز برای آگاهی مالی از باشگاه پرزیدنتز کلاب به عنوان یک خدمه دیدار کرده و از تجاوزات جنسی به خودش نوشته است.

    VI.            این درحالی است که این شبکه خود حامی این شبکه بوده است و گفته که این باشگاه برای کودکان بی سرپرست کمک می کند و این خبر از شهران طبری، خبرنگار بوده است.

   VII.            خبرگذاری NIIV کانادا و آمریکا، اعلام کرده که خانوم معصومه علی نژاد ملقب به مسیح علی نژاد میلیون ها دلار هدیه از طرف آمریکا گرفته و لذا بدین جهت بسیاری از افراد حتی در شبکه های خارجی او را مسیح پولی نژاد نامیدند.

موجود دوپا

DM Livermore

 VIII.            بعد از مجری که از چهارشنبه سفید سخن می گفت که طرحی بوده از طرف خانوم مسیح علینژاد، کارشناس او را موجودی دوپا و نه انسان و اغده ای می نامد که فقط شلوغ کاری بلد است و هیچ برنامه ای ندارد.

     IX.            مشخصات نشان می دهد که این خانوم با نماینده های مجلس رابطه داشته و از این طریق از آن ها اطلاعات دریافت می کرده است.

       X.            شبکه ای دیگر که کارشناسش فردی با نام " رضا احمدی " از آلمان بوده این فرد را بچه ای نفهم، کسی که دهنش بوی شیر می دهد، و امثالهم خطاب کرده و ناگهان سرانجام بسیار عصبانی شده و گفته که بهتر است این فرد در کنار آن خانوم "توده ای" در بنگاه لجن پراکنی صدای آمریکا بماند.

بی بی سی- برخورد و یا تصادف

     XI.            مجری اعلام می کند که در فرانسه ماشینی به سوی مردم حمله می کند، ولی در خطاب به همین مسئله در ایران دو عبارت یکی در بی بی سی و یکی در منوتو گفته شده است، در بی بی سی ماشین به سوی مردم رانده و در منوتو گفته شده است که ماموران به سوی ماشین به حرکت می افتند.

   XII.            گفته می شود که حتی تهدید های دراویشان از جمله قتل تمام افراد حاضر در کلانتری، را تحسنی آرام می نامد.

 

 

منتظر دیگر مقاله های مرا باشید.