بسم الله الرحمن الرحیم

به نام کس بی کسان

آفریننده زیبا آفرین

خدا

جمعه، ۲۸ دی سال ۱۳۹۷

ٔدونالد ترامپ رفتنی است!!!

سعی خواهیم کرد به شما آرتیکلی از یک نوع دیگر ارائه دهیم.

مارتین لاو از کارولینای شمالی آمریکا

بعضی ها ادعا دارند که تا پایان سال ۲۰۱۹ دونلاد ترامپ استعفا می دهد یا کشته می شود.

و قسمتی از متن کامل نیز بدین گونه است

دیگر متخصصان باور دارند دونالد ترامپ سیاست مداران آمریکا را بسیار عصبانی کرده است، چه در طرف لیبرال و دموکرات و چه در طرف جمهوری خواه، که احتمالا کشته شود!!!

ترس ترامپ از کابینه و دوستان خود!

طی چند هفته پیش، این عنوان یکی از عنوان های مهم و اصلی در خبرگذاری های غربی شده بود. که یکی از گزاره های معروف که در رسانه های غربی در حال چرخش است این است:

این ترس ترامپ باعث شد که اعضای کابینه خود را اخراج کند

ترامپ ادعا داشته که دوستان او دارند برای او نقشه ای طراحی می کنند، و وقتی گاهی مستقیما و گاهی با سخنان و یا با رفتارشان با سیاست های کلی او برخورد می کنند، این یعنی یک نقشه!

این اتفاق حتی باعث شده که او به افراد ساکت دولت خود شک کند! مثل مایک پنس! معاون اول خود!

منابع آمریکا بسیار قبل تر هم گفته بودند که ترامپ از کارهای مایک پنس راضی نیست و به زودی یا دیرتر، به هر حال اورا اخراج می کند.

از طرفی آنالیز تازه چاپ شده نیویورک تایمز ( برای دیدن به آرشیو یک هفته پیش این روزنامه بروید ) که در مورد ترامپ و کشورداری او است، دونالد جان ترامپ را حتی کمی هم بدبین تر کرده!!! درمورد کسانی که با او هستند. این موضوع یک مشکل بسیار طولانی است برای کاخ سفید.

این روزنامه چنین گفته است:

رییس جمهور آمریکا دونالد ترامپ با معاونان خود با بی رفتاری و بی میلی رفتار می کند. به نظر می رسد او در فوبیا ( ترس بسیار ) با دوستان خود است چنان که آنها را احمق های عجیب می نامد! البته که کلماتی بد تر از عجیب استفاده می کند!

حالا چرا باید از این بترسد؟! از این نوشته!

ببینیم این چند معنا دارد. یکی اینکه در این حد سخنان کوچک که بین افراد عوض و جا داده می شوند خبرش به این ور و آنور فرستاده می شود. از این حرف برداشت می شود که واقعا برای او برنامه ها هنوز هست! از طرفی یعنی از او گلایه مند هستند!

روزنامه نیویورک تایمز چنین ادامه می دهد:

برای دو سال است که آقای ترامپ با دولت خود به جنگ افتاده است! و افراد کنار خود را مانند خود احمق جلوه داده است. ترامپ عصبانی از اینکه با او و امیالش موافقت نمی کنند.  با میلی با توضیحات آنها رفتار می کند. و ترسیده از اینکه وقتی به او می گویند تو قدرت انجام هرکاری را که می خواهی را نداری! که او را به این فکر انداخته که زیرزمینی برای او نقشه می کشند!

ظاهرا هم دوست دارد دیگر تنها زندگی کند.  بارها گفته که او می توانسته انتخابات را بدون حمایت جمهوری خواه ها ببرد. این ترس او باعث شده که آمریکا با آژیر خطر روبه رو بشود و دولت خاموش!

دولت آمریکا چند هفته است که تعطیل شده! یعنی وزارت ها، مدارس، ادارات، مراکز توزیع و بسیاری دیگر تعطیل هستند!

جالب است بدانیم هیچ یک از شبکه های ماهواره ای و رسانه ها این را نمی گویند.

از این پیش هم کارتن سیمپسون ها همان کارتنی که آمدن ترامپ را خیلی پیش ها گفته بود، رفتنش را هم گفته بود! برای مطالب بیشتر به آرتیکل مربوط به سیمپسون ها بروید!

بهتر است بی بی سی این را هم پخش کند.