بسمه تعالی

محمد امین حجازی

همه متخصص نشوند!

یک بازیگر باید وضیعت فرهنگی کشور را به سوی سبک زندگی اسلامی ایرانی بکشاند نه اینکه یک بازیگر بگوید ما باید با راه های دیگر تمایلات جنسی خودمان را تخلیه کنیم، آن یکی هم حمایت کند، یکی کم مونده لخت شود، هر بار گلشیفته بدهیم بیرون! همین بازیگر ها کارهای خودشان را بلد نیستند، اصلا این ها احتمالا کارهای سیاسی و نظر های در باره آن مختلف باشد، منتها من یک چیز می گویم، این را قبول دارید سینمای ایران هیچ کدام از مارا راضی نمی کند؟ منتها آیا مای انقلابی ها آمده ایم گفته ایم که فلان بازیگر فلان جور بازی کن مردم کمی حوصلشون سر نره، این بازیگر و کارگردان ها خودشون هنوز نتونستند سینمای ایران را راضی کنند، بعد میایند به سیاست گیر می دهند که هزار درجه با سینما فرق دارد، اگر هم می گویید خیر این طور نیست، شما احتمالا دقت نکرده اید که گفتم بازیگر و کارگردان نه نویسنده! بله نویسنده اگر، اگر ژانرش سیاسی باشد درست است یک چیز بگوید نه اینکه عاشقانه بنویسد اما هی حرف بزند.

یا فلان خواننده چطور؟ شما از خواننده های ایرانی راضی هستید؟ 

یا، وقتی فلان بازیکن فوتبالی می گوید فلان است، فلان سرمربی فلان می گوید، آقا شما می تونید بجای تبلیغ ماست و شیر بروید فوتبال را تصحیح کنید، این هم که تیم ملی پیشرفت کرده بخاطر کیروش بوده، مشکل اینه این فوتبالیست هنوز فوتبال را درست نکرده از این و آن بد می گوید، این را من نمی گویم، این را سقراط، افلاطون، ارسطو و لینکلن می گوید که هر کس زیاد اعتراض کنه، یعنی کارش را بلد نیست!

منتها آیا ما گفته ایم فلان بازیگر فلان طور بازی کند؟ فلان طور گل بزنند؟ بله، گفته ایم که فلان بازیگر و فوتبالیست شرعیات اسلام را رعایت کنند اما نه اینکه منتقد همه چیزه آنها باشیم. پس لطفا مردم و سلبرتی ها هم زیاد چرت و پرت نگویند!

منتها این هارا ببینید می فهمید داستان چیه!





ببخشید این یعنی چی؟ شما بازیگر ایرانید؟ شما بازیگر اسلامید؟ شما و کارگردانتون ایرانیه؟ 

وقتی کسی اسمشو گذاشت بازیگر ایرانی یعنی اسلامی هست و من خاک بریزم روی اسلام شما!

ما با شما این قرارها را بسیتم فلان کارها را نکنید ولی چی شد؟ 

صدا و سیما فقط گلشیفته بلده تولید و تربیت بده!