بسمه تعالی

 دونالد ترامپ


دونالد جان ترامپ ۴۵ امین رییس جمهور ایلات متحده ی آمریکا، پیرترین، ثروتمند ترین رییس جمهور و تنها رییس جمهوری که قبلا پست دولتی و سابقه ی جنگی نداشته در تاریخ آمریکا است.
دارای رشته ی دیپلم از دبیرستان واترون پنسیلوانیا در حوزه ی اقتصاد. در سال ۱۹۷۱ شرکت مافیایی تجاری ترامپ را ساخته است. معروفترین کتابش که آنرا تنها ننوشته است هنر معمامله است.
ترامپ صاحب امتیاز برنامه ی آپتیس که در آن مجری است همراه با مسابقات جنسی، زنان جنسی آمریکا و جهان و شبکه های تلویزیونی می باشد.
شرکت ترامپ برج، کاباره، فاحشه خانه، کازینو، هتل و زمین های گلف می سازد.  در سال ۲۰۱۶ کاندید ریاست جمهوری شد. این درحالی بود که تمام شبکه های تلوزیونیش را برای تبلیغات برای خود و علیه هیلاری کلینتون و پس از گذشت ۱۶ کاندید دیگر استفاده می کرد، به عنوان جمهوری خواه مقام ریاست جمهوری را به دست آورد که بسیاری از آمارشناسان آن را بسیار تعجب برانگیز می دانند چرا که احتمال پیروزی ترامپ فقط ۱۷.۲۸ درصد  بوده است!
۷۶۶ امین فرد پولدار است که ۳.۱ میلیارد دولار ثروت اندوخته است. در طول یک قرن سیاست خراجی بسیار تنش بر انگیز بوده است که با بسیاری از کشور های خارجی مشکل پیدا کرده و طبق سیاست های خارجی او مسلمانان به جز مسلمانان کشور مصر و عربستان اجازه ی ورود به آنجا را ندارند جز اینکه کارت سبز ( گرین کارت ) داشته باشند.
مطالب بالا درآمدی بود بر زندگی او ولی حالا حقیقت را از سایت دیدگاه یک مسلمان دنبال کنید.

دونالد ترامپ سه ازدواج داشته و صاحب پنج فرزند است. 
سه فرزند از زن اولش،  یکی از دومی، و یکی از سومی دارد. مذهبش پرسویانیایسم است. فرزند چهارمش حاصل ارتباط نامشروعش با زن دومش بود که بخاطر آبرویش مجبور شد با زنش ازدواج کند و در یکی از برنامه هایش فرزند چهارمش را به مدفوعش که از غذا مانده تشبیه کرد!
زن سوم او بازیگر و مدل جنسی است که طبق سخنان خود زنش، ترامپ وقتی داشته به فیلم های جنسی او نگاه می کرده، به او عاشق شده است!
جیمز کمی ریییس سابق اف بی آی اعلام کرده بود که در رای گیری تقلب شده بود!
تمامی فرزندانی که از زن اولش بود را به مقام های تجاری و سیاسی رسانده است.
طی سخنرانی هایی خود را قدیسه دانسته، و ۱۵ تن کشیش را در معاونان خود قرار داده است لکن از زمانی که یکی از اسقف ها اعتراف کرده بود که دونالد ترامپ با زنان صومعه ارتباط جنسی داشته است، این ادعا را نمی کند. 
دونالد ترامپ کشتیگیر بوده و در کشتی کج نیز شرکت داشته است. او صاحب امتیاز wwe را به این دلیل که ۱۳ شب با او بوده است مدیر ستاد سازماندهی تجارت های کوچک آمریکا کرده است.
طی خوانش اسناد مختلف، اسنادی که او در انتخابات ارایٔه می کرده است را اشتباه دانسته اند. 
او مسلمانان را تروریست می داند. 
در حین یک برنامه در تلوزیون با یک زن ارتباط جنسی برقرار می کند و همین طور این کار را در یک مغازه ایالتی انجام داده است. 
شبکه ی اینرنتی واچ موجو اعلام کرده بود که ترامپ بازی ساز بوده است! 
جالب است بدانیم که کارتونی به نام سیمپسونز که از ۱۹۷۶ تا ۲۰۱۱ اجرا می شد، در یک قسمت با نام بازگشت به آینده، درحالی که سال تولید یکبار در ۱۹۹۳ و یکبار در سال ۲۰۰۰ بوده است نشان داده بود که در سال ۲۰۱۷ ریاست جمهوری آمریکا در دست دونالد ترامپ بوده است که ریاست جمهوری آنرا گروهی ماسک به صورت در سال ۱۹۹۳ و در سال ۲۰۰۰ یک مرد ریاست جمهوری آنرا انتخاب کرده نه رای مردم!
دونالد ترامپ با تحریم های مختلف فرهنگ ( جنس آمریکایی را بخر، کارگر آمریکایی را اجاره کن ) را در سطح کشوری برنامه ریزی کرد. 
جیمز کوبی نیز اعلام کرده بود که دونالد ترامپ با زنان مثل یک تکه گوشت رفتار می کند. 
دونالد ترامپ یک نژاد پرست است. او جنس پوست سیاه پوست ها را از مدفوع سفید پوستان می داند و طی برنامه آپدیس خودش علت سیاهی پوستشان را همین دانست! 
او جمیز کوبی رییس اسبق اف بی آی را بخاطر این اخراج کرده بود که کوبی در پی تحقیقاتی بود که نتیجه ی آن مبنی بر این بوده است که در رای گیری تقلب شده است. 
در طی ریاست جمهوری ترامپ آماری مبنا بر این بوده است که معترضین گم می شده اند!
اسناد مختلف گواه بر این بوده اند که ترامپ با مجامعه فرماسونری در ارتباط بوده است و می باشد.